Tandläkarbyte

Biblioteket i Upplands Väsby

Tack för ditt inköpsförslag. Jag beställer den och reserverar åt dig.
Vänliga hälsningar
Maria Nygård
Upplands Väsby bibliotek
Vår terassmarkis


Köpte förra sommaren en terrassmarkis på Rusta. Vi köpte en mörkgrå som skulle passa vårat nymålade hus och våra nya trädgårdsmöbler. Tyvärr blev det en besvikelse för den är inte längre mörkgrå utan jeansblå. Det känns verkligen trist att vara missnöjd med en så pass dyrbar vara, som man räknar med skall hålla i många år. Den passar inte längre till vare sig hus eller trädgårdsinredning, utan ser verkligen ut som den har hängt där i minst 10 år. Det måste framgå om färgen inte ens klarar en sommar, för då har man chans att välja något annat. Vill höra Er reaktion på detta och att Ni talar om för Era kunder att färgen kommer att kunna förändras.
Trogen kund, men besviken terrassmarkiskund
Ps På bilden har jag vikit upp framsidan mot baksidan av den lösa framdelen. Vi har för övrigt inte haft den på under vintern, eftersom den är löstagbar. Ds
___________________________________________________________________________________
Hej Ella!
Tack för ditt mail samt den bifogade bilden.
För att kunna fortsätta din reklamation behöver jag även få in en bild på ditt kvitto samt kundorder.
Tack på förhand och jag önskar dig en fortsatt trevlig helg!
Med vänlig hälsning
Sandra
Rusta Kundservice
_________________________________________________________________________________________
Till Rusta
Tack för svar. Jag är en mycket noggrann kvittosparare och har gått igenom hela mitt kvittoförråd utan att hitta just detta kvitto. När jag skrev till Er var det inte meningen att få upprättelse genom ev. byte, utan mera förklara besvikelsen över den förändring som skett med markisens färg. Vi hade hjälp att sätta upp markisen och står nog hellre ut med besvikelsen, än en ny uppsättning. En ny markis skulle ju inte förändra särskilt mycket, eftersom samma sak skulle ske efter kort tid. Markisen har ju varit nerfälld endast några dagar /månad på sommaren.
Falskt brev igen nu Länsförsäkringar

Bäste kund,
Det här är ett automatiskt meddelande-system så att du vet att du måste verifiera din kontoinformation inom 24 timmar.
Ditt konto har frysts tillfälligt för att skydda den. Kontot förblir frusen tills den är godkänd. När du har uppdaterat dina kontoposter, kommer dina uppgifter verifieras och ditt konto kommer att börja arbeta som vanligt. Detta kommer att skydda dig i framtiden. Processen tar inte mer än 5 minuter.
För att fortsätta att bekräfta din kontoinformation, klicka på länken nedan och följ instruktionerna som kommer att krävas.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Vi är här för dig
2014 Länsförsäkringar | Tegeluddsvägen 11-13 Stockholm, 106 50 Sweden
Jag har tydligen hamnat i ett falskregister. Tidigare har det kommit både från Telia och Skatteverket. Som tur är, så är det lätt att se att informationen inte stämmer, eftersom det inte är så väl formulerat.