Falskt brev igen nu Länsförsäkringar

 

Bäste kund,

Det här är ett automatiskt meddelande-system så att du vet att du måste verifiera din kontoinformation inom 24 timmar.

Ditt konto har frysts tillfälligt för att skydda den. Kontot förblir frusen tills den är godkänd. När du har uppdaterat dina kontoposter, kommer dina uppgifter verifieras och ditt konto kommer att börja arbeta som vanligt. Detta kommer att skydda dig i framtiden. Processen tar inte mer än 5 minuter.

För att fortsätta att bekräfta din kontoinformation, klicka på länken nedan och följ instruktionerna som kommer att krävas.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 

Vi är här för dig

2014 Länsförsäkringar | Tegeluddsvägen 11-13 Stockholm, 106 50 Sweden

 

Jag har tydligen hamnat i ett falskregister. Tidigare har det kommit både från Telia och Skatteverket. Som tur är, så är det lätt att se att informationen inte stämmer, eftersom det inte är så väl formulerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0