Ang. Telia

Ang. Telia

Fy 17 vá svårt det är att vara kund hos Telia. Det är en djungel av erbjudanden med olika krav på tillfälliga erbjudanden och bindningstider. Nu har jag fått en iPad och ett Teliaabonnemang. Jag skulle registrera mig på Mina sidor, men det är ta mig 17 omöjligt att ens komma in på "mina sidor" eftersom vi inte har Telia mobil-abonnemang. Det jag behövde var ett lösenord, vilket då inte gick att ordna via datorn. Vi har Halebop-abonnemang som går på Telias nät. Lösenordet fick beställas skriftligt och kommer med posten. Vilken onödig handling. Varför kan Telia inte meddela sig till någon med annat abonnemang än Telias ??? 

Telias handläggare, när man väl kommer fram, är mycket tillmötesgående och vänliga, men man blir inte klokare av det tyvärr. Det hjälper ändå för att hålla humöret uppe en stund, innan man letar vidare i djungeln bland alla olika krav, bindningstider och kampanjer.

Önskemål: Skapa en kort tydlig instruktion med rubriker, som beskriver vad som gäller för t.ex nya mobil och iPad-abonnemang. Ha INTE informationen överallt. Hjälp oss att bli nöjda användare och inte bara konsumenter.

Vi har varit trogna Teliakunder i alla år, men har nu avslutat alla tidigare abonnemang.

De skall få en chans till med Mobilt bredband 99 kronor/mån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0